Keby si mohol prísť z neba

22. júna 2019, kuricovatomalova, Poézia

Keby si mohol prísť z neba,

pozvala by som ťa na pizzu.

Presne na tú s morskými príšerkami,

ktorú si si vždy objednal

a potom si zjedol tú moju,

Quatro formagi

a smial si sa.

Smial si sa tak z chuti

a od srdca

ako si to vedel iba ty.

Pozvala by som ťa na kolotoč.

Na ten najextrémnejší,

ktorý si tak veľmi miloval.

Krútila by som sa s tebou

s neprekonateľným strachom,

vrieskala by som na raty

a ty,

ty by si sa na mne smial.

Smial by si sa tak z chuti

a od srdca

ako si to vedel iba ty.

Pozvala by som ťa do kina

na nervy drásajúci film.

Presne na ten,

ktorý si mal tak rád.

Zakrývala by som si oči,

aby som nevidela drsné scény

a ty by si sa na mne smial.

Smial by si sa tak z chuti

a od srdca

ako si to vedel iba ty.

Pozvala by som ťa na kone.

Na jazdu, ktorú si tak zbožňoval.

Klusala by som vedľa teba

so strachom šomrajúc,

že spadnem

a ty by si sa na mne smial.

Smial by si sa tak z chuti

a od srdca

ako si to vedel iba ty.

Pozvala by som ťa späť domov,

keby si mohol prísť,

aby som sa opäť z chuti smiala,

spolu s tebou.

Smiala by som sa tak z chuti

a od srdca

ako si to vedel iba ty.