Založ si blog

Archív: január, 2020

Viera

Už viem, čo ma držalo nad vodou, keď som sa topila v bolesti, vo zvratkoch vlastnej duše, ktoré sa nedali stráviť, pretože boli priťažkým sústom pre tak malého človeka, akým som bola, a viem, že sa mi nebudeš smiať, keď poviem, že to bola viera, hoci som Ťa odmietala prijať, uznať, že vôbec si a urputne som sa bila do pŕs, že si len obyčajný výmysel, prelud, […]

Pokračovanie článku

Jedine Ja

Dnes mi je už až na smiech, akí sme my ľudia naivní, keď si myslíme, že nám odpovede pošuškáš do uška, tak ako si milenci šepocú vrúcne vyznania, a keď Ťa viníme za všetko to nešťastie, za ktoré nemôže nikto iný ako Človek a jeho chtíč po moci, sláve, mamone, keď kolenačky prosíme, aby si za nás vyriešil všetko to, čo sme napáchali my sami. […]

Pokračovanie článku

Jeden celok

Viem, už dlhšie som sa Ti neozvala, no viem, že vieš, že aj keď mlčím, aj keď sa tvárim, že tu nie si, si v každej pomlčke medzi slovami, v každej myšlienke, ktorá mi uniká pomedzi prsty, si súčasťou toho ticha, ktoré sa vo mne občas rozlieva, aby som opäť našla seba, Teba a všetko to, v čo sa veriť oplatí. Vieš, že viem, že aj v tom mojom tichu sme stále ja a Ty, […]

Pokračovanie článku

Duch Vianoc

Bol podvečer, deň pred štedrým dňom. Celé námestie žiarilo farbami, vzduchom sa niesla omamná vôňa vianočného punču, a od každého stánku sa ozývala nadšená vrava a veselý smiech. Na jednej z opustených, studených lavičiek sedel postarší pán. Hlavu mal sklonenú k zemi, akoby niečo hľadal. Nikto si ho nevšímal, a on bol rád, že má od všetkých pokoj. “ […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Litva si berie príklad z Poľska. Ukrajinských mužov v brannom veku budú nabádať na návrat domov

ONLINE: Litva si berie príklad z Poľska. Ukrajinských mužov v brannom veku budú nabádať na návrat domov

25.04.2024 06:00

Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť o začlenenie k nám, blúznil ruský veliteľ v hlavnej štátnej televízii.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

kuricovatomalova

Padáme na dno, potom dvíhame sa z popola, akoby naša viera nikdy silná nebola, akoby až vtedy zachcelo sa nám opäť žiť. Blog.Pravda.sk stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 185
Celková čítanosť: 404819x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie