Založ si blog

Archív: máj, 2020

Smrť nikdy nebolela viac

Smrť nikdy nebolela viac ako vtedy, keď vytrhla matke dieťa z náručia a spolu s ním si vzala aj jej dušu, ale telo, jej bezduché telo nechala blúdiť týmto svetom. A viem, že Ty to veľmi dobre vieš, a už sa Ťa v podstate ani na nič nepýtam, len Ťa prosím, nesúď matky za ich bolesť, za ich slabosti, za ich pády až na samé dno, pretože smrť nikdy nebolela viac ako vtedy, […]

Pokračovanie článku

Pochybnosti

Asi by som Ti mala čosi vysvetliť. Ja viem, že všetko vieš, ale nie som si celkom istá, či aj rozumieš, tak celkom obyčajne, ľudsky, pretože predsa len si… úplne iný ako my. Rozprávam sa s Tebou už dlho, spôsobom akoby som verila, že existuješ, že ma počuješ, že ma miluješ presne tak, ako milujúci otec ľúbi svoje deti, no viem, že vieš, že je to iba hra, hra na […]

Pokračovanie článku

Znetvorená viera

V erbe máš vrytú podobizeň Krista s výrazom veľkej, svätskej pokory, popritom malá, červotočná hlísta, vyžiera v tvojej viere otvory. Biješ sa do pŕs, ruky spínaš k nebu, spoveďou v chráme zbavuješ sa vín, no naše hriechy iba hroby vstrebú, bez pátosu, bez trápnych pantomím. V erbe máš vrytú podobizeň viery, na krku krížik, v rukách ruženec, tak neviem, kto z […]

Pokračovanie článku

Vražedné komando

Covid-19, vražedný vírus, ktorý za pár mesiacov usmrtil viac ako 230 000 ľudí na celom svete. Podľa najnovších štúdií je celosvetová úmrtnosť 2,3%. Niekde v menšom, inde vo väčšom počte. Na Slovensku zatiaľ Covidu-19 podľahlo 27 osôb, čo je v priemere 0,34%. Keď sa to takto pekne zosumarizuje, tá panika okolo pandémie mi nedáva veľký zmysel. Nie som však odborník, […]

Pokračovanie článku

Stačilo

Prepáč, ale už Ťa nebudem žiadať o ďalšie znovuzrodenia. A nie, nie som malicherná a ani za Tebou sa ešte nechystám, len… Len ma už skutočne nebaví umierať a znovu sa rodiť za každým, keď sa čas v hodinách pretikáva do minulosti. Ty vieš, ako bolí umieranie, aj ako chutí kríž potečený krvou, preto viem, že vieš, že sa nedá umierať vždy znova a znova. Smrť a […]

Pokračovanie článku

Nasratí závisláci

To, čo teraz napíšem, určite vyznie z mojich riadkov absurdne, ale…však čítajte ďalej. Nič nezrazí ľudské ego k zemi viac ako vykričaná pravda a témy, v ktorých sme q hlavnými hrdinami. O to viac ak sa jedná o témy závislostí. A áno, viem, o čom píšem, pretože som prišla o syna, mladého, krásneho a citlivého chalana, ktorý to tu kvôli vlastnej, drogovej […]

Pokračovanie článku

Kašlite na to

Kým dobrí mlčia, zloba nezmizne, nerozplynie sa sama v éteri, a človek ďalej kráča bez trýzne, len koža sa mu divne šúverí. A dobrí mlčia v kúte zašití, veď nepatrí sa kričať do sveta, no vinní sme všetci, ja i ty, mlčanie nie je dobrá osveta. Kým dobro mlčí, zloba nezmizne, v tom tichu smelo krídla rozpína, a človek hľadí celkom nečinne, nech neutrpí […]

Pokračovanie článku

Rešpekt sa päsťami vytĺcť nedá

Koľko ľudí, toľko chutí, hovorí sa, a je to vskutku pravda pravdúca. Určite nie je nič svetoborné, keď napíšem, že každý z nás je úplne iný. Áno, nejaké tie spoločné črty samozrejme máme, no aj tak sme originály. Podľa toho vyzerajú aj naše sny a túžby. Niekto túži po sláve, iný po neobmedzenej moci, bezodnom bohatstve, či po nekonečnej láske… Jednu […]

Pokračovanie článku

Blog ako legálny prostriedok na lynčovanie 2

V poslednej dobe sa mi do očí dostalo viacero recenzií, ktoré, slušne povedané, dehonestujú nielen dielo, ale aj samotného autora. Preto som sa rozhodla pozrieť sa bližšie na to, čo to tá recenzia vlastne je. Aby to však nebol iba môj obmedzený, subjektívny pohľad, dovolila som si použiť odborné, teda nestranné informácie z internetových portálov. Linky uvediem pod […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

kuricovatomalova

Padáme na dno, potom dvíhame sa z popola, akoby naša viera nikdy silná nebola, akoby až vtedy zachcelo sa nám opäť žiť. Blog.Pravda.sk stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 185
Celková čítanosť: 402384x
Priemerná čítanosť článkov: 2175x

Autor blogu

Kategórie