Založ si blog

Archív: jún, 2019

Človek si privyká

V prievane tvojich slov strácam súvislosti. Vravíš, že všetko je presne tak ako má byť, no ja darmo hľadám niť, darmo skúšam nájsť zmysel tvojich slov. Vari si zabudol, čo sa stalo? Nie, nebolo toho málo, bolo toho na jeden život priveľa. Viem, poslal si mi nejedného priateľa, ktorý ma ťahal zo dna, ale naozaj som nebola hodna tvojho odpustenia? Vravíš, že ma len […]

Pokračovanie článku

Vyvetrajte, prosím

V preplnenom vagóne s názvom Život vdychujem zvyšky nášho svedomia. Sú všade. Narvané v tlačenici ľudských prehreškov sa s chlípnou rozkošou obtierajú o moje bezbranné Ja schúlené v kúte. Vzduch hustne a žalúdok odmieta poslušnosť. Dvíha sa až kamsi k nebesiam, aby vyvrátil všetky zvyšky ľudskej sebeckosti, ktoré nikdy nestrávim. V preplnenom vagóne mi zvyšky […]

Pokračovanie článku

Stopa

Na čo sa tu všetci vlastne hráme? Aký prelud to naháňame stále? Vedieme nezmyselné vojny kto je, či nie je v práve pre absurdné banality života. Bože, ako ľahko nám pýcha hlavy zamotá a život, ten prchavý okamih, nám zatiaľ nenápadne ukrajuje z času. Prečo nechceme vidieť všeobjímajúcu krásu ukrytú v hĺbke duše človeka, ktorá pomaličky preteká v každom z nás. […]

Pokračovanie článku

Život sa nie vždy podarí

Nie vždy sa život podarí Možno pre slzy nevidím východ slnka ale vidím tvoj úsmev namaľovaný rúžom na tvári, presne taký, aký nám dávali cirkusový klauni. Od ucha k uchu, bez kúska pravdy, ktorý maskoval život ako taký. Možno nevidím slnko, ale vidím mraky, sivé a ťažké v tvojej duši. Čo nikto nevie, ja tuším, za rozmazaným rúžom kríž na tvojich pleciach. […]

Pokračovanie článku

Aké ľahké je zničiť človeka

Aké ľahké je zničiť človeka, netreba na to žiadnu zbraň. Postačí namieriť prstom naň a pridať poriadnu dávku chili, nech vidia v tebe ľudia milí, obludu nehodnú života. Vyhlásia ťa za zbesilého exota, špinavý pysk, ktorý múti vodu chrabromilom, pritom to oni žijú v tele hnilom a čiernym svedomím svinia tento svet. Kiežby mohli svoj obraz uvidieť v tej čírej […]

Pokračovanie článku

Ticho v nás

Kto prekričí to ticho v nás, ktorým liečime si vyhryzené rany? Kto pohladí ho ako nežná ruka mamy, keď svet nás opäť rozbolí? Kto umlčí to ticho v nás, ktoré z plných pľúc kričí do sveta, že posledná slza dušou preteká a svojim prúdom odnáša nás v diaľ? Kto zastaví to ticho mrazivé, ktoré do nás život vlial?

Pokračovanie článku

Ako sa v blázinci nezblázniť – 23. kapitola

„ Ty si fakt strašný blázon. Najprv exploduješ, potom skolabuješ, hneď na to si ideš na prechádzku do parku a to všetko v priebehu dvoch hodín. Čo nás s tebou čaká teraz, mamča Janča? „ – vychrlila na mňa Hela. „ Prepáčte, potrebovala som čerstvý vzduch. Je toho tu na mňa akosi priveľa. A áno, Helka, som blázon. Práve preto som tu. „ – odpovedala som jej […]

Pokračovanie článku

Keby si mohol prísť z neba

Keby si mohol prísť z neba, pozvala by som ťa na pizzu. Presne na tú s morskými príšerkami, ktorú si si vždy objednal a potom si zjedol tú moju, Quatro formagi a smial si sa. Smial si sa tak z chuti a od srdca ako si to vedel iba ty. Pozvala by som ťa na kolotoč. Na ten najextrémnejší, ktorý si tak veľmi miloval. Krútila by som sa s tebou s neprekonateľným strachom, vrieskala […]

Pokračovanie článku

Prečo

Pýtala som sa svojho vymysleného boha: „ Prečo? Prečo práve ja? Prečo takto? „ Odpovedal mi veľmi krátko: „ A prečo nie? Vari si iné razenie? Azda si práve ty čosi viac? „ Mal pravdu, Tak už len tupo hľadím na mesiac a radšej sa ho nepýtam prečo, koľkokrát ešte, ani kam.

Pokračovanie článku

Kto je vinný

Zavesil si ma dolu hlavou, za živa stiahol z kože, vytrhol mi srdce a hodil ho besným psom kvíliacim na mesiac, akoby som nikdy nebola hodna tvojej milosti. Labužnícky si zo mňa vysal aj posledné zvyšky životodárnej miazgy a potom, akoby toho nebolo málo, potom si ma hodil do bažiny, ktorá ma celú pohltila. Tak nechci teraz, aby som bola k tebe milá a kolenačky velebila cestu, […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

kuricovatomalova

Padáme na dno, potom dvíhame sa z popola, akoby naša viera nikdy silná nebola, akoby až vtedy zachcelo sa nám opäť žiť. Blog.Pravda.sk stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 185
Celková čítanosť: 402394x
Priemerná čítanosť článkov: 2175x

Autor blogu

Kategórie