Založ si blog

Blog ako legálny prostriedok na verejný lynč

Je tento názov dostatočne šokujúci a poburujúci na to, aby ste si tento článok  otvorili a prečítali? Nechám sa prekvapiť a kým prídem na to, akú čítanosť dosiahne, prečítam si pár iných blogov s rovnako škandalóznym nadpisom, aby som sa uistila v tom, čo práve píšem. 

Na začiatok vám stručne vysvetlím, prečo som sa rozhodla pre blogovanie ja. Asi ako každý bloger som mala pocit, že mám čo ľuďom povedať. Veď som si toho v živote odžila viac než dosť. Drogová závislosť môjho syna a jeho dobrovoľný odchod zo sveta úplne zmenili môj pohľad na svet, na ľudí, aj na život ako taký. Odrazu som mala nesmierne silnú potrebu meniť svet k lepšiemu, samozrejme, z môjho uhla pohľadu. Napriek tomu, že som predtým občas blogy čítala a…väčšina sa mi nepáčila, rozhodla som sa svojou tvorbou prispieť k pozitívnej zmene.

Dnes už blogy píšem len zriedka, napriek tomu, že aj bez šokujúcich nadpisov sú ako tak čítané, a teda v podstate plnia účel, pre ktorý som si tento blog založila.

A teraz k podstate tohto poburujúceho nadpisu a dôvodu stagnácie môjho blogu.

Blog ako legálny prostriedok na verejný lynč.

Napriek tomu, že sem prispievam už pomenej, blogy stále čítam. Niekto si iste povie, že mám selektovať a vyberať si blogy, ktoré ma nebudú poburovať, či inak iritovať, a určite im dávam v tomto za pravdu, lenže tu nejde o mňa. Ja dokážem aj s takýchto príspevkov vyselektovať pre seba to, čo potrebujem. Nenechávam sa vtiahnuť do manipulácií intríg a osočovania, ako iní. Čo ma však zaráža najviac je fakt, že mnohí blogeri nemajú ani najmenší problém lynčovať konkrétnu osobu. Napísať slobodne to, čo si človek myslí bez toho, aby porušil práva toho druhého, je veľký kumšt, ale o ten kumšt na blogoch zjavne nejde. Denno denne tu čítam verejné útoky na konkrétne osoby v podstate pre nič. Jediné, čo mi z toho vychádza je, že mnohé blogy slúžia jedine na dvíhame si vlastného ega blogera a dokazovanie si svojej pravdy. A je mi z toho akosi priťažko na duši. Ja viem, je taká doba atď…ale nadobúdam pocit, že blogovanie sa stalo legálnym prostriedkom na verejný lynč, niečo ako bulvár, len v oveľa tvrdšej podobe.

Možno si poviete, že som blázon, že som z iného tisícročia, a možno tým bláznom aj naozaj som, lenže môj uhol pohľadu aj tak nezmením. Myslím si totiž, že ak už mám niečo napísať a pustiť to do sveta, tak by som tým v prvom rade nemala zasahovať do práv a slobôd niekoho iného. 

Žlč

07.11.2021

„Zoberte im kyslík!“, vykrikujú davy. Nezaslúži si žiť, ten ktorý nespraví všetko, čo mu prikazuje vláda. Tak povedz, Pane, ako mám mať rada ten zlobou presýtený svet? Veď v ľudských dušiach kúsok citu niet a miesto krvi v žilách človeka s veľkou chuťou divo preteká už iba zahorknutá, vriaca žlč. Tak, prosím, človek, radšej mlč, lebo svojim jedom [...]

Hľadač šťastia

18.08.2021

Hľadač šťastia. Kniha z autorskej dielne dvoch skvelých autorov, Zdenky WenzlovejŠvábekovej a Juliena Dana, aká sa vám do rúk dostane len zriedka. Ťažké, ľudské osudy poprepletané neskutočne silným odkazom pre všetkých, ktorí bezcielne blúdia životom, pre všetkých tých, ktorí pod ťarchou okolností rezignovali, ale aj pre tých, ktorí majú pocit, že šťastie sa [...]

500 000 eur

18.08.2021

500 000 eur – sumička, z ktorej by sa podlomili kolená každému výhercovi. A teraz si skúsme predstaviť, čiste teoreticky, že by sa do lotérie prihlásili všetci zamestnanci našich strategických zložiek. Ak by boli plne očkovaní, nič nepredstaviteľné. Ďalej si predstavme, opäť čisto teoreticky, s dostatkom bujnej fantázie, že si všetci títo zamestnanci [...]

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

kuricovatomalova

Padáme na dno, potom dvíhame sa z popola, akoby naša viera nikdy silná nebola, akoby až vtedy zachcelo sa nám opäť žiť. Blog.Pravda.sk stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 185
Celková čítanosť: 404373x
Priemerná čítanosť článkov: 2186x

Autor blogu

Kategórie