Založ si blog

Prepáč, synček

Prepáč, synček, tento rok neprídem.
A nie, nie je to preto, lebo ten studený mramor, na ktorý Ti kladieme zapálené sviece, ma zakaždým pochová k Tebe do zeme.
Ty vieš, že napriek mojej ďalšej istej smrti, by som nemohla neprísť, no tento rok…tento rok naozaj neprídem a bude to prvýkrát, lenže…
Ja viem, že vieš, že napriek tomu budem s Tebou, pretože sme spolu neustále, pretože ja viem, že Tvoja duša nie je uväznená pod tou ťažkou, mramorovou platňou, a hoci mi môžu zakázať dať Ti hrejivý plamienok mojej lásky na hrob, nemôžu mi Ťa vytrhnúť z hrude. Nedokázala to ani smrť, ktorá mi Ťa vyrvala z náručia.
Preto Ťa prosím, synček, odpusť mi. Odpusť svojej milujúcej matke, že tento rok nepríde. Ja viem, mohla by som porušiť všetky zákazy, príkazy a nariadenia, pretože materinská láska je nepremožiteľná, lenže…
Lenže Ty si všade, kde sa pohnem. Si v každej mojej myšlienke, v každej jednej bunke môjho tela. Si vo mne. Si ja a ja som Ty a viem, že rovnako ako ja vieš, že je úplne jedno, kde zapálim plamienok mojej lásky k Tebe, ktorá aj tak nikdy nezhasla a nezhasne.
Tak mi to, prosím, prepáč, synček, ale tento rok určite neprídem, no budem v myšlienkach s Tebou rovnako ako každé ráno, keď začínam nový deň a rovnako ako každý jeden večer, keď sa ukladám na spánok.
Sľubujem, že sa medzi nami absolútne nič nezmení, pretože žiadne zákazy či príkazy mi Ťa nikdy nevytrhnú z hrude.

S nekonečnou láskou a úctou Tvoja mama

Žlč

07.11.2021

„Zoberte im kyslík!“, vykrikujú davy. Nezaslúži si žiť, ten ktorý nespraví všetko, čo mu prikazuje vláda. Tak povedz, Pane, ako mám mať rada ten zlobou presýtený svet? Veď v ľudských dušiach kúsok citu niet a miesto krvi v žilách človeka s veľkou chuťou divo preteká už iba zahorknutá, vriaca žlč. Tak, prosím, človek, radšej mlč, lebo svojim jedom [...]

Hľadač šťastia

18.08.2021

Hľadač šťastia. Kniha z autorskej dielne dvoch skvelých autorov, Zdenky WenzlovejŠvábekovej a Juliena Dana, aká sa vám do rúk dostane len zriedka. Ťažké, ľudské osudy poprepletané neskutočne silným odkazom pre všetkých, ktorí bezcielne blúdia životom, pre všetkých tých, ktorí pod ťarchou okolností rezignovali, ale aj pre tých, ktorí majú pocit, že šťastie sa [...]

500 000 eur

18.08.2021

500 000 eur – sumička, z ktorej by sa podlomili kolená každému výhercovi. A teraz si skúsme predstaviť, čiste teoreticky, že by sa do lotérie prihlásili všetci zamestnanci našich strategických zložiek. Ak by boli plne očkovaní, nič nepredstaviteľné. Ďalej si predstavme, opäť čisto teoreticky, s dostatkom bujnej fantázie, že si všetci títo zamestnanci [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

kuricovatomalova

Padáme na dno, potom dvíhame sa z popola, akoby naša viera nikdy silná nebola, akoby až vtedy zachcelo sa nám opäť žiť. Blog.Pravda.sk stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 185
Celková čítanosť: 402392x
Priemerná čítanosť článkov: 2175x

Autor blogu

Kategórie